Saturday, December 4, 2010

Ugh! Mother Nature Tryed To Kill Me !

This morning I woke up to find that mother nature has dropped in for her monthly visit. Not my favorite visitor however I am use to her so I know the drill. Only one problem, I'm at work .....and guessed it I have only one tampon. I know you guys out there wonder why we aren't always prepared for this since we do know it's coming, right? Well I don't have an answer for that other than I could buy a semi-truck load of tampons and they would be all used by the time mother nature decides to depart.

So anyway, I had to leave work this morning and head to the nearest store. I was thinking Walmart (the devil) but then my co-worker says go two blocks past the hospital on the same road and there is a Dollar store on the right. Sounded easy enough, right?

A little background information, I don't live in this town I live thirty miles down the freeway in a one-horse town. So imagine my surprise when I leave downtown and end up two blocks down in the middle of the ghetto!

Yes I'm serious. So sure enough I see the dollar store on my right and I pull in to a completely gated parking lot surrounded by a 10 foot high iron rod fence! Yes a gated dollar store. Then look up to see all the windows and doors have bars on them and there are cameras on every centimeter of this place. WHF

So this is not the time to be picky, especially since I have left work and I am in desperate need of some tampons! So I hop out of my car and immediately lock the doors and walk briskly to the door past the three thugs standing on the sidewalk with sunglasses on (it's raining and stormy and dark outside btw).

I open the door and this voice from overhead called out and it scared me SLIGHTLY lol to a jump. It was a recording with an alarm "WARNING......all actions are monitored and recorded" ! REALLY at a dollar store! A dollar store people, is it really necessary to scare the Jesus out of me at the dollar store? I only went to get tampons I wasn't prepared for a cavity search or to be shanked!

WOW this definitely makes me glad I live in a one-horse town.

I did make it back to work safely with my tampons!


  1. Funny girl:)

    Glad I stopped by, you've generated a smile from an otherwise grumpy and hungover Saturday morning reader.
    Take care,

  2. Thanks for stooping by, I'm glad it sounded funny cause I thought I might have been killed today lol

  3. Congrats on the getting safe back to work from the ghetto.

  4. Thank you! I think from now on I'm visit the Devil (Walmart) before I go back to the ghetto dollar store.

  5. OMG!
    I have never heard of such a thing.
    You must have been desperate cause I wouldn't have stopped.

  6. I'm glad you got out okay coz I would have shit myself!

    I'm glad I stopped by your blog :)

    Hazel xxx

  7. Thank you Hazel for stopping by and commenting! Yes I jumped out of my shoes I think when that damn door alarm went off!

  8. great background you have here!


  9. I can't even imagine it. Glad you got out safely.

  10. I really hate it when stuff like that happens. I also live in a little one horse town and like it that way. Glad you did make it back without any problems. It is a mean world out there now.

  11. Yuck! A post about tampons AND the dollar store AND shitty luck, all rolled into one. Regardless, I love it and I'm stalking you now :-)

  12. Dr-yes that is exactly what I was thinking when I thought I have to blog this trip, what a shitty post..,.lol Thank you I too am one of your stalkers!

  13. Mynx- Thank you too
    Odie- Yes and thank you I didn't realize I liked my town so
    Lemmiwinks- Thank you